Totalt antall sidevisninger

onsdag 5. februar 2014

Takstoler på plass

I dag har takstolene blitt heiset på plass, og det begynner virkelig å ligne på et hus!:-) Utvendig kledning har også kommet opp på husets første etasje. Hu hei, som det går! Det er moro å komme hjem fra jobb og se store forskjeller fra dag til dag.




I morgen kommer andre leveranse fra Sverige, med blant annet vinduer, dører og ekstra kledning (noe var skadet i første leveranse). Jeg er spent på å se om fargen på ytterdøren har blitt slik jeg håper. Det var ikke lett å komme frem til en fargekode som stemte med fargen jeg hadde i hodet, spesielt siden jeg fikk noen i retur fra Elitefönster ( Diplomat) som de ikke kunne produsere. Deriblant fargen "fjellblå" som Jotun har, selv om jeg til og med fikk en NCS-kode som skulle tilsvare denne. Ble ikke helt klok på hvorfor, men men...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar