Totalt antall sidevisninger

søndag 31. august 2014

En liten titt inn i kjøkkenet

 
God kveld i stua. Liten aktivitet på bloggen om dagen, men her følger et par bilder fra kjøkkenet. Fortsatt er vi langt ifra i mål med innredning av huset, og jeg har erkjent for meg selv at det mest sannsynlig vil ta lang tid før alt er på plass. Vil ikke forhaste meg med å henge opp ting osv., før jeg har en god plan. Lider så smått av angst for å lage spikerhull i mine nymalte vegger.
 
På kjøkkenet mangler vi fortsatt vitrinedørene i overskapene, noe som jeg tror vil gjøre mye med uttrykket når de er på plass. Ballingslöv har seriøst brukt uendelig lang tid på å produsere disse dørene, men vi har nå beskjed om at de skal komme i løpet av uke 36/37. Vi venter i spenning.
 
Svigermor er i full sving med å hekle mellomverk til gardiner både på kjøkkenet og stua. Det gledes til de blir ferdige.
 
Kakkelovnen troner majestetisk i hjørnet. Vi bekymret oss en stund over at den kom til å bli veldig dominerende i rommet pga størrelsen, men den bekymringen var ubegrunnet.
 
For øvrig er vi kjempefornøyd med barløsningen ved kjøkkenbenken. Smågutta sitter der titt og ofte. Særlig kos er det lørdag og søndag morgen når gutta øyner håp om en kopp kakao etter frokost. Jeg hadde egentlig innfunnet seg med tanken om at vi kom til å ende opp med stolene "Ingolf" fra Ikea (som ALLE har), men var godt fornøyd da jeg dumpet over to lekre barkrakker fra Lene Bjerre.








 
 

1 kommentar:

  1. Har dere det alltid så ryddig på kjøkkenet, Lahti?? ;)
    Ellers mye lekkert!

    SvarSlett